ÅÅH vad roligt!

Eftersom min ponny är lite AS JOBBIG ibland så gick det ABSOLUT INTE att rida dressyr idag..
hon ville ABSOLUT INTE gå i form.. men jag försökte o försökte o de brukar gå efter galoppen så jag galopperade en stund men FUCK NO!!! ALDRIG att jag ska gå i form säger hon. så då ändrade jag planen och red ut istället..
-
Jag red till ett ställe där man kan klättra lite o hoppa lite så de va precis det jag gjorde :)
-
Jag började med att skritta ner för an backe och skritta upp för en brantare och de gjorde jag massa gånger..
-
Sen ökade vi på lite och skrittade ner och galopperade upp för nästa.
-
Sen ökade jag mer och då skrittade jag ner, hoppade över ett dike och svängde direkt och galopperade upp för kullen.
-
jag gjorde samma sak igen men efter galoppkullen svängde jag till höger och hoppade över ett träd och då fick hon vila ett tag på en åker med jätte lite gräs så hon inte skulle behöva lyfta så mkt på fötterna när hon skulle vila.
-
Lite senare hoppade jag över trädet och sen svängde jag runt och hoppade över en buske. de gjorde jag någre gånger och sen klättrade jag nån gång till innan jag skrittade en bit och sen travade jag av och skrittade läääänge hem så hon skulle få en bra "ner joggning"
-
Hemma spolade jag av henne och tog ut henne i solen för att torka medans jag smorde lite o sen fick hon gå ut i hagen..
-
Hemma va de bara o byta om o sen dra på fotbollsträning :D
(brunett sidan o blondin sidan typ ;))
(bara bilden med täcket som är från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0