Dagens ridpass på DUKTIG ponny!

Idag va Izabell BÄST!!
Hon lyssnade väldigt bra och sparkade bara några gånger!
Jag började i skritt(tackt) på rakt och böjt spår och ibland gick det bra att skritta men pigg som hon är så gick det inte så bra...
-
Traven var mkt bättre, hon lyssnade fint när jag gjorde volter, serpentiner osv.. hon va ännu för pigg men de brukar hon vara tills hon fått galoppera ett tag.
-
Så galopp va det sen då..
Bra som vanligt.. hon gick i form och lyssnade ganska bra!
-
Hon fick pausa ett tag på lång tygel innan jag fortsatte.
-
Jag red lite trav, red på ett rakt spår och gjorde massa volter åt varannat håll.
sen gjorde jag samma sak i galopp fast red volterna åt samma håll varje gång i båda galopperna :)
-
Jag fortsatte att galoppera och flyttade som skänkelvikning fast i galopp (kommer inte ihåg vad de heter eftersom jag inte behöver de;)) och de gick GRYMT i BÅDA galopperna!
-
NÖJD TJEY!
-
Sen travade jag henne på rakt och böjt spår och sen travade jag en del på lång tygel-
-
Skritt o sen slut!
-
Ni får lite iphone bilder från idag ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: jag har haft en toppendag! :D Självdå? :D

2012-04-14 @ 23:24:17
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Fina bilder:)

2012-04-15 @ 11:45:51
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0