TROR jag hittat min nya sadel!

Den är kanske inte så snygg,, men VÄLDIGT skön att rida i..
såhär står det om den:

Hoppsadel av flatbackmodell. Stårlförstärkt träbom. Ullstoppade kilbossor samt en bred kanal. Flytt- och avtagbara knä- och vadstöd. 

Färg: Svart, Brun
Sitsstorlek: 15½", 16½", 17", 17½"
Bomvidd: 30 (normal mot smal), 32 (normal), 34 (normal mot vid), 36 (vid), 38 (extra vid)

Vi har ett relativt stort lager av olika storlekar. Det vi inte har hemma tar vi in. Normal leveranstid ca 1 vecka (med reservation för slut på lagret hos Globus).

Avbetalning:
219 kr/mån

36 månader uppdelad avbetalning. Ränta på 9,95 % tillkommer. Uppläggningsavgift på 295 kr och en adm.avgift på 29 kr/månad. Vi erbjuder även räntefri avbetalning på 3-12 månader.

 


Flyttbara stöd ger ABSOLUT ett +!! SJUKT bra! vill jag ha mer/mindre stöd är det ju bara att ändra! :)
Dessutom ligger den riktigt BRA på Izabell! innan jag bestämmer mig ska jag ta en tripp till familjen Strange o be fru Strange kika in hur den ligger! (här e dottern till fru Stranges blogg och hon fyller år idag så GRATTA HENNE!)

Någon som har tips på annan hoppsadel för hästar med ganska rak rygg? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0