fotboll i spöregn..

heej!
igår vart de distriktsträning i slite?!:O så vi fick sitta på bussen 1 h & 10 min t stan, sen vänta 10 min, sen sitta 50 min t slite.. sen träna fotboll i spöregn, sen duscha o sen åka bil t stan o sen ta bussen hem ;) hahaa. LÅNGT..!
pappa fick fixa ponnyn men jag kom på att jag glömde säga att han skulle ge henne kraftfoder så de fick vi göra kl 22.00 fast då LÅG hon o sov lilla älsklingen!
träningen va iaf as bra, fast eftersom jag har någe fel på ryggen på högern så gjorde de lite ont.. sen har jag för långa ledband i knäna så de gjorde oxå¨ont, o sen hade jag vrickat foten o de gjorde ont! de e as sämst när de är distriktsträningar.. för då ska man ju visa vad man kan! right?
jajaah..
ikv så ska jag rida, sen hem o duscha o sen äre möte med fotbollen istället för träning..
hejdå alla fiina !
(jag är den i svart på dom två 1a bilderna och de är vprat reservställ)
här fick ni en bild på de underbara laget som nu slagits ihop med dom äldre för att dom var för några :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0