AAARG!!!

NEJ FYY VAD IRRITERANDE!!!
va o jobbade för fotbollslaget idag med 3 till, och när jag kom hem skulle vi t ridhuset så jag kunde rida.. MEEEN,,, precis när jag ska gå med izabell från hagen blire strömavbrott! FAAAN!!!
nu har jag inte ridit på 2 dagar! SATANS SKIIIT!!
så vi åkte där ifrån o så skickade jag sms o frågade när dom skulle ta in hästarna. då svarade dom snart, så de va bara o vända så gick vi med ficklampor ut t hagen o hämtade pollehästarna!
Sen bytte jag täcka o så åkte jag hem! men fatta vad irriterande!
Skippar konfan imorgon för jag MÅSTE verkligen rida !!
hoppas bara pappa kan köra mig;O
jajaah. har iaf bytt header o prolle på www.karross.blogg.se och på facebook!
här e prollen:
och här e headern:¨
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0