Bilder från idag!

Vi började med att mocka allas boxar, sen longerade o red annie Grannie:)
sen kom Tärnans ägare o kollade på när annie red russet, sen fick lilla nellie ocå rida(lillflickan)
efter de gick vi in o åt mat;P(INTRESSANT)
efter de red jag annie o titti ut (annies mamma). Jag red Annies ponny Bim♥ Annie red Flicka o titti lockigman hästen ;)
do'nt remember vad den heter!
Bim var SÅÅÅ HIMLA UNDERBAR!! minns inte att jag nånsin ridit en sån mysig ponny som är så lätt i munnen o flyttar så bra! GUUD vad skönt de va!
efter de körde dom iaf mig till mitt stall så mockade jag o sen drog dom t ridhuset med sin unghäst som står i mitt stall o jag åkte hem:)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Min tdb krånglade men Asta hjälpte mej, men tack för hjälpen ändå :)



Fina bilder!

2012-01-06 @ 21:53:18
URL: http://pliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0