Lite tid mycket att skriva

Har helt enkelt inte haft tid att skriva...
Iallafall idag har jag fixat i stallet (sätta upp namnskyltar osv.)
Sen red jag Tärnan som också åkte idag :(
I går när jag red ut ville hon inte gå hemifrån så red ut idag också. Gick jätte bra ! Inga protester alls :D

Sen red jag ut på Bim i typ 2 tim. Super mysigt !
Bim har ätit nåt konstigt så han har blivit svullen i benen :( Det blir bättre när han rids så ju mer han går desto bättre blir benen. I hans hage finns det en "damm" (på gotland kallar vi det "brye"). Och han brukar stå i den och äta massa konstiga växter så det är väl nåt i den han har ätit. Nu har mamma stängslat bort den så att han inte kan äta där.

Vid fem åkte vi och hämtade Blackie (mammas 4 åring)
Han har varit hos Emmi (Det är hennes mamma som äger stallet som Karro står i)
Efter det åkte jag och mamma med Tito och Flicka.
Jag red Flicka och mamma Tito.
Flicka Var skit fin ! Super taggad ! (träningarna Börjar i morgon :D)




Tito och Flicka




Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW VAD SÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!!

2012-01-09 @ 00:38:37
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0