När hjärtat slår för den man aldrig kommer få

Jag snackar om SKRÅLLAN ja!
Det är ABSLOUT en KARRO häst.. Fastnade direkt för den hästen och VILL verkligen ha henne..
-
Jag känner mig faktiskt LEDSEN på riktigt.. inte lite.. utan verkligen LEDSEN för jag vet att jag ALDRIG kommer få Skrållan.. Hästen jag vill ha. hästen hjärtat slår för!
-
Jag skulle ALDRIG kunna sälja Izabell bara för att vi haft sån resa tillsammans.. Från lastproblem och en oridbar ponny till trav, galopp, bomar, hinder, tävlingar, mun problem, ponnyakuten...
Om vi inte hade haft den resan skulle jag sålt henne och köpt skrållan på 1 sek..
-
Det är så frustrerande att veta att hästen man vill ha aldrig kommer komma till mig..
SKRÅLLAN..
Jag har ridit dig en gång.. men du är redan den jag alltid kommer drömma om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0