mammas fnitter jaah...


Kommentarer
Postat av: alva

Sv: Haha, en dam med humör ;) Har du prövat att ha med ett spö eller något och peta på henne? Annars kanske det funkar med godis och locka på henne istället? :)

Jag har märkt av på Kexet med att han blivit väldigt jobbig nu när han stått mycket i hagen och jag inte lett honom och gjort vardagliga grejer, du kan ju prova att lägga in speciella kommandon för typ att backa. Jag håller grimskaftet mot bogen och drar lite samtidigt som jag smackar/säger backa, efter några gånger fattar dem och man berömmer. Har märkt stor skillnad när man är konsekvent och gör samma varje gång :) En till grej är att man får de att slappna av i nacken och sänka huvudet, då ger de efter eftersom de gärna vill vara större än dig annars och höja huvudet. Det stärker iallafall banden mellan er även om det inte hjälper problemen :)

2012-03-22 @ 10:42:57
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0