migrän träning...

hej!
igår hade jag typ migrän men tänkte att de skulle gå över innan träningen..
men vad tänkte jag med då?
de va massa studdsserier och komnination så ont i huvudet gjorde de iaf!
-
det gick helt okej.. när jag skulle skritta fram lite ute så va hon så fjollig så hon flyttade sig inte frammåt.. bara bakåt..
tillslut kom felicia och red före så jag kunde rida sen!
-
själva träningen skulle vart sjukt kul om jag inte hade haft så ont i huvudet.. men hon ökade lite mkt på bomarna (låg ganska många på en rad) så i galoppen trodde jag nästan hon skulle snubbla på dom sista bomarna.. inte kul!
-
hindrena slutade väl på 1m eller någe sånt.. har inte så stor koll på de!
-
efter lektionen så provade jag en sadel av lisa och den va mkt skönare än min!
ska prova Annies clic (stav) oxå för den verkar gryymt skön!
-
wellwell..
är sjuk idag igen o kan kanske inte åka o jobba (vi är lediga).
FML..!
ajjaahh.. ha en bra dag !
pusshej !

Kommentarer
Postat av: Bella ;*

det är jätte bra , faktist förutom att jag ska ha ett möte med mina föreldrar och min lärare i dag , puus och kram <3

2012-03-22 @ 08:25:44
URL: http://thekingsofeverything.blogg.se/
Postat av: alva

Sv: Aww, stackare :( Haha jag är typ höjdrädd när det gäller hinder så 1 m är ashögt om du frågar mig ;) Starkt jobbat att klara det ändå! Älskar btw filmen och bilderna med sparkar, tjuris? (A)

2012-03-22 @ 10:01:23
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Hej! Fin blogg, allt bra? :) Kram Hanna

2012-03-22 @ 10:37:48
URL: http://hannahoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0