Min nya sadel

Är as skön!!!!!!! Red i den för första gången idag. Den är ju jätte stel men den är ju precis ny så det får man ju räkna med ;) Det är så skönt att slippa sitta ihop tryckt som det blir i min gammla, eftersom den är för liten.

Mamma köpte också ett nytt bett till Bim, tyckte han gick rätt bra med det (lägger upp bilder på det sen) ska pröva att rida med ett 2-delat bett också.
Hon lånade också hem ett as snyggt träns! Vi hade beställt det i ponny men då hade treadstone slutat sälja det tränset :( men Dahrve hade fått hem ett i cob så då tog mamma hem det. Det var lite stort så vi får se om vi köper det.



Mitt ♥

Föresten var Grannie as pigg när jag red honom idag. Det har nog att göra med att vi har ökat på hans kraftfoder för att han har tappat muskler över ryggen ( Bara lite, för han har nästan inte fått nått kraftfoder alls förut) Så vi ska byta från Krafft Grund till Krafft Groov 125 och ge honom B-vitamin så att han ska fälla färdigt till 3-årstestet.

Kommentarer
Postat av: Bella ;*

hej på dig sötnos ! kul att du var med på dagens blogg . det är avgjort nu , kika in på nloggen och se om det blev du !om inte ? ora dig inte ,en ny dragning kommer ikväll <3

2012-03-21 @ 21:08:23
URL: http://thekingsofeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0