tears are falling.

hejhej!
jag lovade att jag skulle skriva om gårdagens ridpass så nu gör jag de..
-
Det började med att jag red ut i skogen och hon var jätte fin i skritten och traven! gick i form hela tiden och flyttade sig bra för skänkeln!
på något konstigt vis så tar hon inte gallopskänkel längre så hon fattar inte gallop.. vet inte riktigt varför.. men så är de...
-
när jag fick upp henne i gallop gick hon fint o så..
-
sen blev de massa skit med bettet, o när jag skulle rida på åkern så blev jag arg o ledsen för hon lyssnade inte..
så då började jag typ å gråta.. sen märkte jag att hon blödde från munnen o då började jag typ störtgråta.
Jag tänkte att jag skulle bli tvungen att rida på de äckliga jävla hackamoret... HATAR DE!!!!!!
så helt random stog jag på en åker o grät..
-
idag blite nog hacket och sporrar som gäller..
-
ska å spela match först.. puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Okej bra, följer dig också nu :)

2012-03-17 @ 08:19:50
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv; oj! haha det är ju jättebra!! :)

2012-03-17 @ 08:21:29
URL: http://sannaadamssons.blogg.se/
Postat av: Annie

Hon kan ju bara ha bitit sig i tungan. Tycker du ska rida på hacket till på måndag. Och ta med det på träningen för Otto så kan han kanske hjälpa dig så hon går bättre på hacket :)

2012-03-17 @ 10:10:22
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0