GALET..

haha! nu ska ni få höra om min "roliga" cykeltur..
-
Jag skulle cykla till pappa för att hämta ett brev från Sindarve (om hopplägret i sommar), Så jag började cykla..
När jag kommit en bit så tutade en bil o jag såg att de va Sofie så hon vinkade o jag vinkade..
När jag tittar framåt igen ser jag en mur rakt framför mig..
Jag svänger snabbt som tusan och sen garvar jag typ halva vägen till pappa ^^.
Tur att de va öde ute idag ;D
-
Sen när jag kom till pappa så letade jag som en IDIOT efter brevet.. men de va ingenstans.. så jag gick ut o kollade i den toma brevlådan och sen gick jag in igen för jag tänkte att jag kanske letade lite dåligt..
Efter ett tag kom jag inte på fler ställen o leta på så jag cyklade hem.
-
Väl hemma kollar jag i mammas brevlåda o hittar brevet bland massa andra tidningar och brev -.-
-
Då gick jag in till mamma o frågade varför hon inte hade tömt brevlådan... Men hon svarade inte..
-
Jajaah.. Det var iaf GALET skönt att cykla lite och det gjorde GALET ont i halsen :( Tror aldrig jag har haft såhär ont :O
-
Nu ska jag iaf öppna brevet och äta godis. Eller när min mage har plats för det vill säga ;)
-
De enda som skulle kunna va bättre nu är ifall jag inte hade ont i halsen ;)
Men skit samma.. NU SKA JAG ÖPPNA BREVET!!!! LÄNGTAR SOM TUSAN!!!!!!!!!
-
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sofiejonasson

haahaha, aas kul ;)

2012-05-16 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0