GOOOD vad DÅLIGT det gick..

Träningen gick helt OTROLIGT dålig idag! Jag var helt i ofokus o Izabell va damp pigg så de blev som det blev.. Lisa sa att jag skulle börja skriva dagbok så jag vet allt jag gör med henne..
Jag har ju inte ridit klokt i veckan så de va nog därför.. sen går hon på gräs nu såååå... de finns ju anledningar..
Vene om ni får film imorrn eller inte.. Vill ni de? om ni inte vill så slösar jag inte tid på o lägga upp film!
Har iaf gjort klart lite prov för moppekortet.. gjorde ett repetitionsprov oxå o de gick helt okej.. Blev underkänd,, men de va ju massa frågor jag aldrig sätt :O
Jajaa.. ska ta tag i de på riktigt snart!
Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0