Min pappa ÄR klantig!

Jag fick ju mitt GULA scapa schabrak i födelsedags present (25/2-12) men det hade inte kommit, så dom sa att det kom snart på posten.
Jag väntade och väntade och väntade men det kom aldrig.. jag mailade 3 gånger och beställde det 3 gånger alltså beställde jag 4 scapa schabrak..
-
I fredags fick vi lappen i brevlådan om att det kommit och jag var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad!
-
Pappa åkte till konsum för att hämta ut det men innan skulle han lägga på några brev på posten..
-
Efter någon sekund kommer han på att han precis postat lappen vi skulle ha för att kunna hämta ut scapa schabraket..
-
Jag var inte med, men pappa ringde ungefär då och sa det till mig..
Jag bah: MEN PAPPAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.-
haha.. så vi kan inte hämta ut de förens på måndag;)
-
Men då ÄNTLIGEN får jag mitt GULA SCAPA SCHABRAK!!!!
-
När jag börjar hoppa LB kommer jag börja ha det gula :D
-
NICE!
ska bah hitta en gul scapa luva oxå.. någon som vet var det finns?
pusshej !
Min pappa e BÄST.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0