Ponnyakuten castingen

Hejhej!
Nu tänkte jag berätta om min GRYMMA dag igår!
-
04.00 Gick vi upp ur sängarna och packade ut i bilen.
-
04.30 åkte vi till stllet. Annie gick en sväng med Izabell medans mamma mockade och jag fixade det sista för transporten.
-
05.15 lämnade vi gården på Gotland och åkte till båten.
-
07.05 gick båten. Jag och Annie fick gå ner en gång i timmen och titta till Izabell. Men vi missade en gång men hon verkade inte lida av det!
-
10.20 Var båten i land och vi fick köra av och börja åka mot Täby Ridcenter
-
11.20 var vi framme ungefär. Vi träffade Nicoles mamma som visade vart vi skulle köra, sen träffade vi Nicole och Isabella som visade var vi skulle parkera och så och sen träffade vi Sussie :)
Vi fick en gräshage till Izabell så hon fick röra på sig efter den långa resan!
-
12.00 började vi få se lite problem! Vi fick sitta på läktaren och vara publik massa gånger och se på allas problem och det var super kul!
Vi träffade en tjej som heter Olivia där. Hon hade sin transport bredvid vår och dom var jätte snälla så jag ska försöka spåra upp henne på facebook ;)
-
15.00 såg vi på Olivias problem. Det visade sig ingenting och det var ju synd ! :(
-
15.30 Tog jag in Izabell. Det SPÖRÄGNADE!! Har aldrig fått så ont av vatten tror jag :O
Jag och Annie fixade iaf iårdning Izabell och när regnet gick bort red jag fram lite:)
Det kom en och filmade oss när vi gjorde oss i årdning :D
-
16.00 Fick jag visa mina problem lite snabb och det gick inte så bra.. Hon var lixom finare än vanligt så de va inte så kul..
Dom satt på mig en mic och sen fick jag rida lite tills vi skulle börja filma. Då kom jag in till mitten och så började vi filma och prata ;) Det var SUPER KUL!
sparkarna kom lite av sig självt men de var inte så många däremot ;) men lite kom det ;)
Pratade lite med Tobbe och Anna fast jag var så trött så jag kommer knappt ihåg någe -.-
-
17.00 Släpptes Izabell ut i en annan hage och jag blev intervjuad. Jag råkade nämna att mamma var hästrädd och då blev hon också intervjuad ;)
Annie blev filmad lite också så vi får se om något kommer med på TV :)
-
17.45 Blev vi oroliga för att det blåste mkt på gotland och vi visste inte om vi skulle komma över med båten, men dom sa att det gick så vi lämnade Täby och åkte till båten och åkte lugnt hem!
Resan gick jätte bra och Izabell var SUPER duktig!
-
00.30 var vi väl på gården hemma. Vi lastade bara av Izabell och tog in henne isin box så hon fick sova.. sen ska vi packa ur allt idag och så ;)
-
01.00 Somnade vi nog.. SKÖNT kan jag ju säga att det var!
-
-
Utvärdering av dagen:
GRYYYYYYYM!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cici

Vad sa dom om såren i munnen på henne då?

2012-05-12 @ 12:40:08
Postat av: Linnéa

Ååh vad coolt!! Håller tummarna nu på att du får vara med! Men den där mannen med käpphästen asså haha, Inte seriöst. Hörde du vad Tobbe och Anna sa om de?



(Svara gärna i en kommentar på min blogg).

2012-05-12 @ 14:55:12
URL: http://horseelight.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Tror du att du har chans att komma med ? :) Hoppas det i alla fall :D

2012-05-12 @ 17:40:31
Postat av: hanna

hur fick du visa problemet med bettet? ???`asså vad sa Tobbe om det?

2012-05-12 @ 20:42:00
URL: http://hovleden.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥

Niiiice!! Håller tummarna!

2012-05-12 @ 21:45:00
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: Märta o Celica

ååhh hoppas du kommer med!!!!!!!!!!!!!!!!!!

synd att hon var finnare än vanligt när hon ska vissa upp problem :)



// Kram

2012-05-12 @ 22:42:19
URL: http://misscelica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0