SLUT snackat..

Tack för alla som erbjudit sig att hjälpa mig med Izabell men jag har bestämt mig nu för att INTE lämna bort henne och INTE låta andra rida henne.. Den ENDA som kommer få hjälpa mig nu är Otto, Lisa och veterinärer!
Lisa kommer ju bara hjälpa mig i hoppningen men Otto kommer hjälpa mig med dressyren!
Lämnar jag iväg Izabell blir det till Otto.. Då blir det kanske tömkörning varannan dag och så rider jag varannan dag.
Så isåfall blir de:
rida måndag
tömköra tisdag
hoppa onsdag
tömköra torsdag
vila fredag
tömköra lördag
rida söndag
-
Sofie kommer oxå få rida när hon har tid.. DUKTIG TJEJ!
-
Om ni undrar varför jag är så "fäst" vid Otto så är det för att han hjälpt mig så SJUKT mycket med Izabell och då menar jag SJUKT mkt!!
-
Ni kan ju själva se..
innan Otto
Med Otto
CHECKA min ridning oxå.. SKILLNAD?
skäms ju för dom första bilderna.. men what ever! jag red ju så.. ;)
-
Red med bett o graman idag och jag skriver snart om det :)

Kommentarer
Postat av: hanna

du har fått en mycket bättre skänkel ställning nu (säg inte att du hade en bra innan) och Isabell går i en sund form nu, innan sprang hon ju typ bara eller krökte bara på nacken.... ni har verkligen utvecklats båda 2 på 1 år! <3 Riktig kul att ni båda utvecklas o kämpar :)

2012-05-14 @ 21:23:37
URL: http://hovleden.blogg.se/
Postat av: Karolina

Bra Karro, låter som en grym plan!:D hoppas det gick bra idag med bettet!!

2012-05-14 @ 21:32:02
Postat av: amanda olofsson

svar: ska jag ha! ;)

2012-05-14 @ 21:41:04
URL: http://awandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0