Svar på komentarer

Bea om När hoppet försvinner:
Det sista du skrev gillade jag, att du aldrig ska sluta kämpa! Det är inte lätt att hålla på med hästar och det vet du säkert lika bra som jag ;) och izabell har inte direkt dom lättaste raserna i sig heller. Har du provat ledarövningar med henne? Så hon får respekt för dig på marken? Det brukar funka för mig vare sig det är unghäst eller äldre häst. Du kommer greja alla problem ni har det är jag säker på! :)
-
Svar: Jag brukar köra ledarövningar varje dag faktiskt. När jag går från hagen så får hon absolut inte gå framför mig eller långt ifrån mig och hon ska stanna när jag stannar. om hon inte gör det så backar jag henne och nästa gång jag stannar stannar hon också! :)
Här är en film från 2011 när jag leker med henne i ridhuset.. och JA jag springer som en mupp ;D
-
Cici om det känns ju inte okej...:
Jag tycker du ska lämna henne en månad hos Lisa Horowitz, hon är ju så sjukt duktig och det är värt den pengen för då kan hon ju rida till henne och så kan du kanske komma dit och rida en gång i veckan och känna skillnaden.
-
Om jag ska lämna henne till någon så blir det nog min dressyrtränare Otto sebek. Det enda som är lite dåligt med han är att han kanske är lite tung på henne så hon blir ganska långsam.. Men jag vet inte ännu. Eller Hillevi Zerne.. Men jag har ännu ingen aning.. Någon av dom tre IFALL jag ska lämna bort henne.
-
TACK för att ni kommenterade! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ta Lisa!

DU har ju sett karma vell?!

Iallafall Det är lisa som typ fiksat hela henne hon är sjukt duktig och ver vad hon gör!

2012-05-14 @ 15:01:39
URL: http://feliciae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0