svar på kommentar

Mysan Carlsson  ([email protected]) om MÅSTE faktiskt Dissa lite nu...:
Måste tyvärr fråga om DETTA är ett skämt.. Inget illa menat, men aah..
-
Natta om MÅSTE faktiskt Dissa lite nu...:
Håller med mysan...

Förstår att du är besviken för att du inte kom med.
-
1. Nej varför skulle det vara ett skämt?
-
2 asså visst e jag besviken över att jag inte kom med men det visste jag ju nästan.. Hur kul är det att kolla på tv o se en som inte kan rida med sporrar o bett? INGE KUL!
Men asså jag tycker det är så synd om dom som verkligen har problem med sina hästar och gråter hur ofta som helst för att dom ALDRIG kan rida ett klokt ridpass..
-
Ni måste ju hålla med om att det är mer synd om dom än dom med hopprädsla..
-
tänkte svara i en videoblogg men jag vaknade nyss o halv sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0