Svar på kommentarer.

Anonym om Cici..:
Tycker inte du behöver bortförklara dig, ridning är jättesvårt, men det är ju det ni inte är bra på som ni behöver öva på. Jag säger som Cici, ta hjälp fort, det blir inte lättare... Och det är ju så sjukt roligt när allt funkar och det går framåt, tyvärr är det svårt att nå dit själv när det börjat trassla. Lycka till!
-
Svar: Jag bortförklarade mig inte? Eller inte som jag menade iaf.. Men Izabell har bara blivit hoppad ett år.. Och det är inte mkt och då är det VÄLDIGT mkt som är svårt..
-
Cici om Cici..:
Dressyren är grunden till all ridning så jättebra om du låter Otto hjälpa dig. Spelar ingen roll om det är bommar framför eller efter hon ska kunna hoppa ändå och gör hon inte det är det verkligen något ni behöver träna på. Satsa på privatlektioner de e ju värt det. Jag tror på er men du måste ju också vara beredd att göra det som krävs för att lösa problemen och då krävs det också att man tar hjälp från duktig folk som vet vad dom gör. Lisa e ju grymt duktig till exempel, en månad hos henne och ni skulle utvecklas jättemycket tror jag. Eller en månad hos Otto (oavsett om de bara handlar om dressyr) Huvudsaken är ju att man tar hjälp
-
Anonym om Cici..:
Förlåt om jag lät arg och grinig innan det är jag verkligen inte och jag tror verkligen inte jag skulle klara av din häst bättre än vad du gör menar bara att du kanske ska satsa lite extra på att lösa problemen under en kortare period, det skulle både du och izabell må bra utav.
-
Jo.. MEN.. vi är inte rikast i världens just nu.. De kostar lixom PENGAR att lämna bort sin häst?
GLÖM att jag sa någonting för jag har ju ÅNGRAT MIG!!?
-
KUL att ni kommenterar och ger mig tips men jag SKA INTE lämna bort Izabell?



Kommentarer
Postat av: CiCi

Jo det är väl klart att det kostar pengar men det gäller ju att prioritera. Ta ett sommarjobb så kan du få ihop pengar... lösningar finns på allt bara man vill. Lycka till

2012-05-20 @ 16:42:54
Postat av: Anonym

Bra att du vill kämpa, tror att det kommer gå jättebra för er, ge det den tid det tar och vad jag förstår så rider du ju redan för tränare och då har du ju hjälp!

Efter regn kommer solsken!

2012-05-20 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0