Cici!

Cici om Dressyr filmer från förra måndagen:
Jag tror det skulle hjälpa lite om du vred om handen så du är noga med att få tummarna överdrivet uppåt och armbågarna in åt sidan närmast kroppen. Bara ett tips, en lugnare hand gör en lugnare häst :) Men sen är hon ju sto också med humör.... haha
-
Svar:
Du har SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt rätt ;)
men det är svårt när man ridit "fel" nästan sen man började ;) Men mina tränare e på mig om de i princip hela tiden ;)
(fast så överdrivet är de dock inte nu;).........hoppas jag..)

Kommentarer
Postat av: Cici

Jag förstår att de e svårt jag har själv olater. Men Jan Brink har ett jättebra knep, du sätter en pinne mellan tummen och pekfingret så den ligger vågrätt mellan händerna, när du håller i tyglarna? Då tvingas du rida med tummarna uppåt, känns jättekonstigt men då hamnar armbågarna rätt också. Träna på det hemma, hitta en lagom tjock pinne. Det hjälpte iaf mig :D när det inte känns konstigt längre kan man ta bort den och tada!!!!

2012-04-23 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0