lektionen...

det gick inte så bra.. innan så städade jag transporten så jag lasstade henne när de va 20 min kvar innan jag skulle börja.. hon sprang ifrån mig i hagen oxå-.-
-
när vi kom fram började jag må skit dåligt o mådde illa.. så jag va typ inne på toan halft beredd på att spy..
-
började iaf rida o de gick inte så bra.. hon va ganska as tung i handen idag så red mest på volten, övergångar, ökningar, minskningar typ..
-
fick inte till formen idag heller :(
-
bettet kommer väl snart hoppas jag..
-
här e lite dåliga bilder ;)
tycker den här sista va halvlustig.. fokus kom på min fot av alla ställen... ;O

Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

svar: Ja, den sadeln är så himla skön! :D

2012-04-16 @ 22:48:06
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Cici

Jag tycker din sits blir bara bättre och bättre :) Sen kan man inte vara på topp alla dagar, så är det bara, men gud vad ni utvecklas, jättekul att se.

2012-04-17 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0