svar igen...

Saga om svar::
Jag har ingen aning om hur du rider med bett så jag kan inte skriva samma sak om det? Jag ville bara vara snäll och påminna om att det är väldigt lätt att man drar för hårt med hackamore, och nosryggen är inte så jättestark. Tänk själv om någon skulle slita och dra på din näsa typ?

SVAR:
men hallå!? har du någonsin hört någon som har dragit sönder hästens nosrygg eller ?
de har inte jag.. jag kan knycka till lite ibland när hon hänger sig i hacket men inte annars? men visst lilla gummsan jag kan skriva så här om du vill..
"Hejhej! jag heter Karolina Westberg och drar för hårt i hacket när jag rider min ponny :D"

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har hört talas om flera som dragit sönder ponnyns nosrygg för att dom inte varit så ödmjuka med hacket.. så.. det kan faktiskt hända.

Ville bara säga det för att försvara tjejen du kallar "lilla gummsan", hon har faktiskt rätt.

2012-02-27 @ 15:59:40
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/
Postat av: elsa

asså du ska kanske ta åt dig av vad folk skriver istället för att bli sur. bara för att du aldrig har hört någon som dragit sönder sin hästs nosrygg så betyder inte det att det inte hänt.

fan vad du ska vara bitchig. i hästvärlden är det ofta så att man vill hjälpa andra och det är just det hon vill med att säga det. herre gud..

2012-02-27 @ 16:00:41
Postat av: Cici

Hästmänniskor vill ibland "hjälpa" för mycket och lägga sig i saker som dom inte har med att göra-Visst jag kan också tycka att Karro är lite för hård i handen ibland men det är en het ponny och hon rider för tränare som nog har mer erfarenhet än ni som kommenterar här. Jag är säker på att tränarna hjälper Karro med detta och allt tar tid. Det är lätt att vara dömmande efter en film snutt och hitta en massa fel.

2012-02-28 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0