underbara ponny!

tänkte börja med att jag va fett sur när jag kom t stalelt, tränset va helt cp upphängt och grimman o grimskaftet va trasigt! o de va den fiina grimman o de fiina grimskaftet :(
sen så har hon inga snösulor fram för att vi skulle kunna få henne t C ponny men de gick ju inte så nu har hon dessutom klackskor -.- så får ringa hovis imorrn så får han komma igen ! för 3e gången -.-
SÅ jag va ganska lack innan...
Hon gick dirr in i transporten och träningen gick så jääkla bra! sen dirr i transporten igen !
puss på ponnyn!
tyvärr började hon blöda pga sår utanför munnen, så ska rida på hack nu igen :( hon som går så satans bra på bett nu! :( ska köpa någe som hette någe som skulle funka sa fredrik(hovis).
här e iaf bilder :)

Kommentarer
Postat av: Cici

Hon har nog saknat sin matte och gjorde sitt yttersta för att göra matte glad ;)

2012-02-07 @ 08:26:15
Postat av: becka

Vad fint det ser ut! :)

2012-02-07 @ 11:45:48
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Magda(lena)

Söta hästar!

Kolla in min blogg, det är frågestund nu :)

2012-02-07 @ 12:26:40
URL: http://lifelikemagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0