Det är ju typ SJUKT...

Asså jag blir SJUKT SPEEDAD varje gång jag tänker på att dom från Ponny Akuten har valt ut MIG av FLERA 1000 sökande..
Att just JAG ska få komma till castingen och visa mitt/mina problem..
Att just JAG och MIN ponny ska få tips och hjälp med hur jag ska gå vidare med det jag sökt med..
Att just JAG fick ett samtal där dom sa att jag skulle få komma till castingen..
Att just JAG fick springa omkring i stallet GLAD som en IDIOT..
Att just JAG fick bli så lycklig!!
-
Hästen måste gå igenom veterinär besiktning och jag är SÅ HÄÄÄÄÄÄR RÄDD för att hon inte ska gå igenom.. Men varför skulle hon inte lixom...
Men ÅÅÅHH!!!!
Vill bara få besiktningen överstökad!

Kommentarer
Postat av: Cici

Det är ju ganska många som får komma på castingen men det är ju jättebra om du kan få hjälp med att izabell blöder i munnen till exempel. Det problemet har dom inte haft med innan om du sökt in för det? Så då är det ju större chans att du får vara med om det är ett "unikt" problem tror jag :)

2012-05-06 @ 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0