MÅSTE faktiskt Dissa lite nu...

Måste dissa EN sak i PonnyAkuten..
-
Dom går inte på problemen SÅ MYCKET.. Dom går på hur man är i entervju och hur man kommer funka ihop med dom andra deltagarna..
-
och en sak som är SÅ SJUUUUKT IRRITERANDE är att dom tar in HOPPRÄDDA människor... Då kan dom väl ta in HÄST RÄDDA lika gärna eller ?
-
VARFÖR tar dom inte in personer som verkligen behöver HJÄLP med sin PONNY och inte med en rädsla?
Asså fine.. Hopprädsla kanske inte är så kul men HALLÅ... HOPPA INTE DÅ?!
Om någon har ett problem med sin häst så kan man ju inte låta bli att rida för det utan man måste stå ut med de VARJE DAG!!
-
Jag läste en blogg (ta inte illa upp du).. Hon hade kommit med i Ponnyakuten om hennes häst inte hade vart halt. vet ni vad problemet var?
Hon är rädd för att HOPPA OXRAR?! HALLÅ!!!!! VÄLJ NÅGON MED ETT RIKTIGT PROBLEM!?!
-
Jag ät tädd för att hoppa stutts efter en gång som vi gick omkull men jag söker väl inte till Ponnyakuten med det?!
-
ÅÅH JAG BLIR SÅ ARG!!!!!!!!!
Är det ett skämt eller ? :O

Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

Måste tyvärr fråga om DETTA är ett skämt.. Inget illa menat, men aah..

2012-05-24 @ 19:56:53
Postat av: Natta

Håller med mysan...



Förstår att du är besviken för att du inte kom med.

2012-05-24 @ 23:44:17
Postat av: Elin

Jag tycker lite samma där, för vissa kommer ju med problem som är tillräkligt enkla för att lätt kunna lösa på hemmaplan, som man inte behöver ha en tränare som typ rider i landslaget eller vunnit vm för att lösa liksom, det finns ju folk meed sååååå mkt större problem. Men de är väl så om man kanske inte har hästvana runt sig eller vad vet jag, men har däremot inget emot att de tar in hopprädda,för om man bara rider lektion så kan det vara ett problem som är svårrt att lösa om man inte har chansen att ridda mer än 1-2ggr i veckan och inte väljer vad och när man ska hoppa.

2012-05-25 @ 10:08:55
URL: http://eliinwildlock.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag kan inte ens leda min häst, och ändå är det hopprädda med vaaaarje år...... -.-

2012-05-26 @ 08:39:27
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0