tagga skola...

Asså GUD vad skönt de ska bli att komma tillbaka till skolan! (och ja.. jag är seriöst!)
Jag var borta 3 veckor för att jag var sjuk.. sen var jag i skolan ett tag, efter nån vecka blev jag sjuk igen.. efter EN vecka blev jag sjuk igen.. FATTA vad jag missar...
Eller asså det är väl inte SÅ mycket egentigen men jag vill ju lixom inte missa.. Jag vill ju ha BRA betyg..
och jag SKA HA mitt B i matte annars får jag RÅ PSYK!! och jar SKA HA mitt A i musik osv osv.. Så lixom.. skolan är ju ganska viktig!
-
Dessutom vet jaj ju ännu inte vad jag vill bli.. förutom artist, men LYCKA TILL tjejen ;)
Jag har tänkt på advokat också men... kanske lite mkt papper för min del ;)
men iaf.. Så betygen är ju viktiga då.. Så jag kan bli det jag vill bli sen när jag vet vad jag vill bli..
-
Det känns som det var 1 år sedan jag hade en bild lektion :S Kommer nog sänka det betyget iår:( SKIT.. då får jag ju C eller D (kommer inte ihåg vad jag hade förra året)
-
Hur ser du på skolan? Viktig eller skitsamma lixom?
-
I sjuan tror jag att jag var mer utanför klassrummen än i klassrummen.. Jag gick typ aldrig på lektioner. But now I do.. har insett att skolan är rätt viktig ändå.. Nu blir jag typ stressad av att inte vara i skolan för jag vill ha BRA betyg.. I 9an ska jag ha C som SÄMSTA betyg.. Alltså VG.. Men får se hur det blir med de.. Hoppas jag klarar det iaf :)
-
Pusshej!
Tänkte att ni ville ha en bild på mig som 9 (?) åring ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag prioriterar skolan jättehögt1 :) dcok pluggar jag typ aldrig, hänger med fotografiskt minne ;) Jag ska bli advokat så då kan vi ju utbilda oss tilsammans!! :D:D go for it ;D <3

2012-05-16 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0