today's new

Hejhej !
Idag var de massa nytt som jag provat :)
Jag fick en kedja till hacket av Karolina vid bussen (låna).
-
Så jag kom till stallet. Bytte från att stigläderna satt utanpå sadeln till att dom satt innuti.. (ska nog byta tillbaka imorgon)
-
Sen bytte jag från bett till hack och så gjorde jag iårdning lillskruttan :)
-
Red som sagt var med kedjan och sadel grejen:)
Hon gick faktiskt riktigt bra idag :D
De va nog tack vare gramanen igår o kedjan :D
-
Började iaf skritta på olika böjda spår och det var bra :)
Började trava och hon gick lika bra.. Gick väl lite fort ibland.. men så är de ju jämt ;)
Galoppen gick oxå bra:)
-
ASSÅ ALLT gick typ BRA juuh !?!????!?! :D WTF LIXOM!? :D
-
Iaf... gräset va ganska högt så hoppas hon e lugn imorrn på hoppträningen :D
-
Efter jag hade ridit kom iaf mamma o hämtade transporten o mockade medans jag fixade izabell o sen åkte vi till mormor o hämtade en grill som vi ska ha.. så nu håller dom på o grilla så jag o johan ska duka o så o sen ska jag duscha:)
-
Skydden blev maskrosgula... ;)

Pusshej o ha en grym dag !

Kommentarer
Postat av: Philippa

Fin blogg!!

Var gärna med i min Veckansblogg tävling :) Ta changs att få 50+ unika TILL ;D Kom igen nu skulle vara super duper kul om du var med!!

2012-05-15 @ 20:55:05
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0