Vad hände lixom?

Idag när jag skulle rida kändes allt super bra! Fram tills jag började rida..
Hon stannade på gårdsplanen och bråkade med mig.. Det tog typ 5 min innan vi ens kom av gården...
-
Några meter senare började hon igen och vi kom ingenstans på 5 min igem..
-
Några meter senare hände samma sak igen...
-
Då gav jag upp.. FÖRSTA GÅNGEN EVER som jag gav upp..
Jag orkade verkligen inte rida mer.. Så jag skrittade en bit för att se om det skulle kunna funka senare.. Så jag försökte få henne i form i skritten MEN DET GÅR JU INTE MED DE J**VLA HACKET!!!
-
Så jag vände och red hem..
-
Nu är jag hemma och är inte missnöjd med mitt beslut. Det funkade ju inte..
Smorde lite istället..
-
hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0