IPHON OCH SADEL!!

Hej alla..
Dagens träning idag..
Jag sprang 2 varv runt huset sen började jag rida..
Jag är inte bortskämd men mamma hade ridit fram Bim så jag hoppade upp o började hoppa en meter. slutade på 120 faktiskt!!!!!!!! JAG E BÄST OCH BIM!
Sen travade o skrittade mamma av han o jag satt mig vid datorn.. mamma red mina andra hästar o pappa kom till mig o gav mig i NY DRESSYRSADEL OCH EN IPHONE!!!!
Sadeln kostade 20 000 o iphonen är på avbetalning!
Och säger ni att jag e bortskämd så är jag inte de!
YEEES!!!
sen red mamma mina andra hästar o jag åt glass o godis..
De e oftast så mina dagar ser ut..
Ibland springer jag upp o ner för trappen oxå..
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0