Var hon pigg?

OM HON VA!!
I början tänkte jag rida på en åker på andra sidan vägen, men de va ganska dumt eftersom hon va så jädrans pigg och stuttsade bara så om jag skulle åka av skulle hon springa ut på vägen så jag bytte till en hage istället.
-
När jag skulle skritta så tacktade, studdsade, sparkade hon bara så de gick inge vidare...
-
när jag började trava va det samma sak och de va as jobbigt och irriterande!
-
Galoppen var samma sak..
-
hon fick skritta ett tag och då började hon bli lite lugnare och då blev de mer trav och pytte lite galopp o sen mera trav o lite skritt..
-
Jag hade verkligen glömt hur hon var när hon var så pigg.. JOBBIGT!
jajaah.. imorgon blire bättre :)
-
Sofie kom o hämtade mig för pappa är på båten o mamma jobbade !
BÄSTA SOFIE :D
hejdå o ses sen :)

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Hmm jag vet inte, aldrig hunnit tänka efter, haha! Ibland blir jag det i bilen :)

2012-04-13 @ 21:50:52
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0