Bims utrustning Hopp

Utrustningen jag har nu:

(google bild)
En prestige joy jumper. Den är aldeles för liten till mig och den är för vid för Bim.
Det är därför vi har bäställt en ny sadel.
Älskar sadeln! men eftersom den är sör liten är den rättså obvekväm att rida i nu, men om ni letar sadel till en unge upp runt 9-10 år rekomenderar jag denna sadel!


Jätte dålig mobil bild på mitt Knights träns som jag har haft lika länge som jag har haft sadeln.
Ca 4 år tror jag ;) Så ska köpa nytt träns nu när jag ska få ny sadel.
Nått tips på träns?

(Hööks bild)
Har en sån där martingall. En helt vanlig martingall från hööks.

Brun Catago magplatta. Köpte den i sommras i nortälje :) Ända anledningen att jag fick den var för att den var så mjuk och att den inte var så dyr! Mamma hade sagt nej till andra magplattor för att dom hade varit så hårda ;)

Tekna benskydd (fram och bak) Fick jag i julklapp av mamma:) Jätte snygga skydd som jag verkligen gillar !

Det är grejerna som jag har nu,
Grejer som jag kommer få snart :


(google bild)
Globus Clic CC
Påminner om min sadel. Är också super skön att rida i ! Min moster har en precis likadan som jag har beställt.
Så har provridit i den och har ridit en hopplektion med den också. Så att jag skulle vara helt säker att jag ville ha den ;)

Ska köpa nytt träns till Bim och en förbygel med martingall.
Så om ni vet nått snyggt träns eller förbygel kan ni väll tipsa ?

Har beställt detta träns till Grannie:

(hööks bild)
Tänkte först beställa det till Bim, men såklart fan det inte i ponny -.-
Så får beställa det till Grannie istället !

Kommentarer
Postat av: Emiad

Fin blogg! :)

Postat av: KarolinaWestberg

fattar inte ens hur jag kunde få en iphone bara sådär :O

2012-02-11 @ 10:51:51
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0