svar på kommentar!

Cici om just you and me!:
Jättekul att se skillnad på ditt skänkelläge har du tänkt på det? Ser mycket stadigare ut!

11 Februari, 09:01
sara om just you and me!:
har hon vääldigt omusklad rumpa eller ser det bara ut som det på bilderna?


Cici: Jag har inte samma sadel längre och min skänkel blir mkt bättre i denna!
förut brukade jag rida i min allround för att den passar bäst, men jag kan inte rida i den så jag rider i min hoppsadel jämt nu och de funkar mkt bättre!
Ska åka iväg med den o Izabell och fixa så den ligger perfa på henne så de blir bäst för båda :)

Sara:
Hon är ganska omusklad över huvudtaget. Hon fick sår i munnen och jag var tvungen att rida henne på hackamore i 3 månader eller vad det nu var och då är det väldigt svårt att jobba henne i form. Sen har hon vart lite underviktig så pga de så har jag inte kunnat bygga upp hennes muskler.
Nu är hon i normal vikt och jag kan rida henne på bett så nu ska hon få sina muskler igen :)
Kul att ni kommenterar!

Kommentarer
Postat av: ina

visst e dom? :D

2012-02-11 @ 12:14:16
URL: http://ponyryttarn.blogg.se/
Postat av: sara

jahaa, ja hackamore är inte alltid lätt att rida med om man har en het häst ;) haha.

men ett tips om hon är underviktig är antingen krossad korn eller majsolja, suuper bra :)

ni passa jätte bra tsm iaf :D

2012-02-11 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0