svarar igen...

Anonym om svar..!:
asså linneas kommentar .. ni är för jävla PATETISKA rent ut sagt. så jävla barnsligt att hålla på att skriva sånt.
och JAA jag är anonym, jag vet. du behöver inte sitta och skriva "anonyma jävel" till mig för vet du ..om du vill ha en så stor blogg så du kan tjäna pengar på den (iaf den andra) och så att du blir känd ska du fan kunna ta emot "elaka" kommentarer från anonyma utan att bli så jävla arg som du blir. du måste ju lära dig att kunna ta TIPS från folk och inte vända på dom så dom blir ELAKA som du ser dom.


SVAR: vadå ? tycker du inte de e lite sant som linnea säger? ni kan INTE veta hur min ponny är att rida genom en skärm? ni kan INTE veta hur mkt jag drar i min häst genom en skärm.. så de hon säger är ju lite sant..?
klart jag kan ta emot anonyma kommentarer men jag vill ju svara på dom oxå.. om ni uppfattar mig som en jävla bitch så fine.. men jag tycker inte jag är de och om ni satt bredvid mig skulle ni heller inte gjort de för när jag skriver tänker jag inte på o va bitchig.. men de uppfattas nog som de (skulle jag nog oxå gjort om jag va du).
Jag skulle inte kallat dig för "anonyma jävel" om du hade skrivit t.ex Cajsa elr va du nu heter.. men jag ser anonyma som fega.. för att dom inte vågar skriva vem dom är.. säger inte att du e sån..  men de e så jag uppfattar alla sånna!
jajaah.. de blev en väldigt stor grej om detta..

Cici om svar igen...:
Hästmänniskor vill ibland "hjälpa" för mycket och lägga sig i saker som dom inte har med att göra-Visst jag kan också tycka att Karro är lite för hård i handen ibland men det är en het ponny och hon rider för tränare som nog har mer erfarenhet än ni som kommenterar här. Jag är säker på att tränarna hjälper Karro med detta och allt tar tid. Det är lätt att vara dömmande efter en film snutt och hitta en massa fel.

SVAR: denna kommentar håller jag med!
Jag vet att min hand kan va stark, men jag tycker inte jag rycker o sliter i henne för de! jag måste lixom va stark och det är många gånger jag har börjat gråta av utmattning för att hon har vart så jobbig i handen med hacket.. så de är inte alltid så lätt som de ser ut när hon är sån.. hon va VÄLDIGT framtung i söndags (då filmerna spelades in) och hon var helt ur fokus för att de hände så mkt.. så för att få tillbaka henne till mig så måste jag ju rycka tag i henne..
SYND att ni som kommenterar inte kunde rida henne nån gång när hon är på sånt humör.. jag kan ju säga på en gång att hon sparkas SJUKT mkt oxå.. fast inte när jag åker iväg, då brukar hon skärpa sig.. om jag får de på film nån träning så kan ni ju se.. pappa filmade bara 1 gång på förra hoppträningen och de va då hon inte sparkade.. annars sparkade hon iprincip hela tiden.. men ni kanske tycker sånna hästar e jätte lätta? men jag kan ju säga på en gång att när hon håller på så så går hon inte fram heller.. hon bara står där o sparkar/hoppas/tjurar.. (kanske inte hör till saken, men så äre iaf)
Tack igen Cici för att du alltid kommenterar ♥ de e jätte kul!



Kommentarer
Postat av: Danisa

SV: Japp det är bra ::) Hur äre själv? :)

2012-02-28 @ 10:24:32
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra det att vissa såg det i verkligheten oxå... men visst vi ska inte lägga oss i.

2012-02-28 @ 11:07:54
Postat av: Anonym

bara det att vissa såg det i verkligheten oxå... men visst vi ska inte lägga oss i.

2012-02-28 @ 11:08:35
Postat av: Felicia

ÄR det äns nödvändigt om man ska bråka på nätet över sina bloggar???

Sluta Karro du behöver inte svara på kommentarerna skit bara i det tror den dära Anonyma tjejen att hon kan allt låt henne tro det oim hon vill du får ju bara vara dig själv och du vet bara hur din häst funkar så fine skit i den cheyen

2012-02-28 @ 11:58:26
URL: http://feliciae.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara det att jag såg det på riktigt i söndags...

2012-02-28 @ 14:37:20
Postat av: Linnea Rangbäck

AHAHAHAHAHAHAHAH jag döör, är man patetisk om man säger sanningen?!

Jag är iaf inte anonym som vissa andra, host ;)



Du såg förmodligen mig med på den tävlingen också då, du kanske tillochmed är min kompis? ;)



Och är inte "barnslig", Jag försvarar bara min underbara vän, som INTE kommer dra av nosryggen på sin ponny!



Men aa, nu ska jag inte skriva mer för jag orkar inte sjunka till din mogna nivå, men gå gärna in på min blogg och klaga lite där med, jag rider också min ponny på hackamore, och drar ISÅFALL minst lika mycket som Karro ;))



ciiaaaaoo

2012-02-28 @ 16:29:29
URL: http://linnearangback.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men asså herre min gud har ni någonsin läst en stor och välkänd blogg som inte drivs av en bitch?

2012-02-28 @ 21:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0