I need 2 sleep!

tjenare!
har inte bloggat i helgen för att jag inte vart i stallet i helgen.
har inte vart i stallet i helgen för att jag har spelat och kollat på fotboll.
jag har spelat och kollat på fotboll för att det är kul och för att vi har haft tråkigt.
jajaah, jag har sovit 2 min på 1 och ett halft dygn så e liiiite små trött bara...
har ridit oxå!
red mkt på volt i höger varv för att hon MÅSTE stärkas där nu när allt snart är kirrat inför tävlingar... okej,, hon skulle ju stärkas ändå, men aa... ni fattar völ får man hoppas!
imorrn äre dressyr för otto med ponnyn!
får se hur de går med de eller om jag kommer däcka på hästen! skulle inte förvåna mig!
wellwell!
ha de super och ta hand om era ponnysar och er själva!;)
pusshej :)
/K

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Jag har haft det jätte bra dudå? :)



anmäl dig gärna till veckans blogg!

2012-01-29 @ 21:00:03
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0