varför har vi inte blivit vänner tidigare?

Undrar varför jag o gramanen inte blivit vänner tidigare.. Den är ju GRYM!!
-
Red som sagt var med gramanen och det gick bra.
Jag red i 1,5 timme och arbetade med volter, övergångar, skänkelvikning och så försökte jag mig på några byten och några fick vi till iallafall! :)
-
I slutet släppte jag gramanen helt för att vara säker på att gramanen inte skulle störa i bytena och hon gick ändå i form och övergångarna funkade då med!
-
Jag travade henne ganska länge innan hon fick skritta i slutet och jag höll knappt i henne.. FRAMSTEG!!!!!!!
-
-
Imorrn äre dressyr på schemat. rider kl 20.15.. jag kommer typ sova -.-
pappa ska koppla in kameran i släpet med! skojjskojj!
Puss!
gammal bild..

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va kul för er Karro att allt börjar fungera som det ska!! :)

2012-06-03 @ 23:08:35
URL: http://hajdwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0