dragit ut dom sista tänderna nu!

hejheej!
har vart vid tandläkaren nu och dragit ut dom sista 2 tänderna! så nu saknas det 4 tänder i min mun!
det tog 40 min.
-
dom bedövade både under och över på samma gång. och uppe på insidan gör de ganska ont faktiskt!
i underkäken fick dom lägga bedövningen 3 ggr för den tog inte som den skulle och ändå kändes det när dom drog ut tanden :S
-
jajaah.. nu är det iaf gjort så nu äre bara rälset/en som ska in i munnen.
ska ha de i 2,5 år tror jag :(
ajjahh.. de är ju vätr de!
jag får ju supersnygga tänder sen! :D
-
kanske från detta:
till detta:
okej... så snygga kommer dom inte bli... men ändå ;D

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Äntligen skall du få snart xD

2012-03-14 @ 19:44:45
URL: http://gaabbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0