svar till Cici

Cici om för/nackdelar med att inte ha hästföräldrar.:
Hallå där…du har defitinitivt inte klarat det på egen hand, tänk på vad dina föräldrar ställer upp både ekonomiskt och med att köra på dig och hästen hela tiden. Jag hade varken hästkunniga föräldrar eller några som kunde ställa upp ekonomiskt, jag fick betala allt själv, precis allt, inklusive hästtransporten.
Det viktiga är inte hur mycket föräldrarna kan utan hur mycket dom faktiskt är villiga att ställa upp för dig och din häst och du har ju faktiskt skrivit att din mamma gått grönt kort kursen med dig så lite bör hon kunna. Var tacksam över att dom finns där för när du kommer ut i riktiga världen och inte går i skolan längre utan får betala allt själv så kommer du inse hur mycket dom faktiskt hjälper dig.

svar:
haha! de e klart dom betalar och så men inget annat.. eller jo, pappa brukar gå med min ponny på tävlingar o så,, men inget mer.. tycker inte du att de mesta är på egen hand då eller?
Det är ju inte dirr så att dom typ sagt hur jag ska rida eller hjälpt mig med olika träningar.. så jag tycker de är på egen hand.. but fine.. you does'nt..
wellwell.. får se vad alla andra tycker.. visst.. dom kör mig och betalar, men hur skulle jag kunna göra de själv när jag inte får månadspeng eller har körkort eller kan jobba eller så..
Du fick antagligen månadspeng osv osv..
men de får inte jag. dom betalar min ponny istället..
well girl.. ha de bra o svara gärna!
pusshej !


Kommentarer
Postat av: nora

haha nej, eller hon har väll lärt sig lite genom åren så hon vet ju lite om sjukdomar dom kan få och så och lite utrustning ;)

2012-03-27 @ 13:37:20
URL: http://noraaahlin.blogg.se/
Postat av: kajsa

fin bild :)

sv: det stämmer :D jag har koll på de hihi!

2012-03-27 @ 20:44:41
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0