Du är BÄST!

Red ut idag igen.
Jag red på Hacket med kedja och det gick SJUKT bra! SÅ NÖJD!
-
Jag skrittade en bit på långa tyglar, sen i form. esn travade jag. gjorde skänkelvikningar och sen skrittade jag en bit till ;)
-
Jag kom till åkern med det höga gräset och där travade jag liiiiite och sen galopperade jag.
Gjorde massa volter och sen gjorde jag 8volter och försökte få henne att byta galopp.
Höger till vänster går men vänster till höger brukar aldrig gå..
Men idag GICK DET!! Eller inte så ofta.. men två gånger iaf och andra gången det gick så slutade jag och då skrittade jag på en väg och sen travade lite mer.
-
Samma sak igen.. asså skrittade på lång tygel och sen travade jag av henne i låg form och sen skrittade vi en bra bit i form innan hon fick långa tyglar.
-
Hon känns mer och mer som NellieB's ponny Elvis.. eller jag vet ju inte hur han käns att rida.. men jag Izabell är lätt i handen och steget är större och luftigare.
GALET NICE! Formen sitter oxå!
DE NI!! ;D
-
här får ni lite bilder jag tog.
DU ÄR BÄST ÄLSKLINGEN!!
-
Putsade sadeln oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0