linnea!

Linnea Rangbäck om svarar igen...:
AHAHAHAHAHAHAHAH jag döör, är man patetisk om man säger sanningen?!
Jag är iaf inte anonym som vissa andra, host ;)

Du såg förmodligen mig med på den tävlingen också då, du kanske tillochmed är min kompis? ;) 

Och är inte "barnslig", Jag försvarar bara min underbara vän, som INTE kommer dra av nosryggen på sin ponny!

Men aa, nu ska jag inte skriva mer för jag orkar inte sjunka till din mogna nivå, men gå gärna in på min blogg och klaga lite där med, jag rider också min ponny på hackamore, och drar ISÅFALL minst lika mycket som Karro ;))

ciiaaaaoo
svar: HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖR VAD KUL!!!!!:*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ahahahahahahahaha, vi ska nog akta oss för den anonyma typen Karro, så mycket som den personen verkar kunna är de kanske Rolf-Göran Bengtsson som sitter bakom dataskärmen och "tipsar" som han så fint uttrycker det!! :O

2012-02-28 @ 17:05:20
URL: http://linneaochmikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har väl aldrig sagt att du är patetisk för att du säger sanningen? jag säger att du är patetisk för att du skriver som du gör. det du säger är helt rätt, du säger det bara på ett vääldigt jävligt omoget sätt.

2012-02-28 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0