svar till anonyma idioter!

Anonym om svarar igen...:
bara det att jag såg det på riktigt i söndags...
Anonym om svarar igen...:
bara det att vissa såg det i verkligheten oxå... men visst vi ska inte lägga oss i.
(DE ÄR SAMMA BAH SÅ ALLA VET)
SVAR: ASSÅ JAHA!? så jävla feg liten skit unge säkert? vågar inte ens skriva vad du heter o sen bah " jag såg de i verkligheten" SO WHAT!? tror du jag bryr mig eller? sitt upp på henne sj då o rid så jävla bra?
elr de jag vet är att du tydligen kallas för Saga.. om de nu e sant och att den andra anonyma heter elsa om nu de oxå e sant? JÄVLA ANONYM!
DRA BARA elr kom t mig o gör de bättre själva? jag har inte sagt att jag rider bra eller någe.. så fattar inte grejen? man kan inte va bäst från början och Izabell va helt borta, alltså hon va inte riktigt med mig.. då måste jag ju ta tag i henne så jag får tillbaka kontakten.. men jag drar tydligen så hårt så att jag kan dra av nosryggen.. TROR NI DE SJÄLVA ELLER!?!? :O
ni kan ju läsa här oxå.. och jag har inte hacket för långt ner osv osv.. http://dressyrmupparna.se/trotta-pa-bett/6991
en skriver t.ex såhär:
Det är myt! Hacket går sönder innan nosryggen om det sitter rätt. de är iaf vad vi fick lära oss av en veterinär.

Kommentarer
Postat av: Matilda

asså, jag har ridit på hack på min gamla ponny, hon bröt ingen nosrygg och hon var seriöst ett ånglok...

2012-02-28 @ 21:19:21
Postat av: Matilda

Till: Anonym om svarar igen

Men halloj! Jag behöver också hjälp med min häst, tävlade i helgen, kanske såg du mig.. han är lite stark! några tips?

2012-02-28 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0