Bim

Slutade tidigt idag så pappa hämtade mig och körde mig till ridhuset där mamma var med Bim.
Jag hade kommit på en bana i morse så mamma hade börjat bygga.
När jag började hoppa var han jätte tittig och gick in i botten på alla hinder. Lossnade lite och hoppade en bana.
Då stannade han på en oxer med plastskynken på båda sidorna. Han stannade flera gånger så då hoppade jag ett annat hinder och sen oxern igen och då hoppade han ...
Skrittade en liten stund sen hoppade jag en kortare bana och då hoppade han super på alla hinder !
Avslutade med att hoppa en omh bana, som gick sjukt bra :D
// Annie


Kommentarer
Postat av: moa

Allt bra? (:

2012-04-04 @ 17:16:08
URL: http://madnessheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0