Hoppträningen

Orkar inte skriva om dressyren men det gick bra ;)

Men igår gav jag mig iväg på ett självmordsuppdrag.... Att hoppträna Flicka ! Det gick verkligen bra !


Vi gjorde den här övningen i trav och det gick jätte bra! sen rullade dom ihop bomarna och så gjorde vi det i galopp vilket inte var så lätt för hon är så svår att svänga i galopp, men när jag fick upp henne på ytter och kunde vända ordentligt gick det riktigt bra :D

Sen hoppade vi långsidan. Första gången tänkte jag att hon skulle få gå i det tempo hon ville och då blev det 3 galoppsprång istället för 4 ;) sen fick jag göra halt i mellan hindren och sen lyssnade hon jätte bra på förhålningarna! Avslutade med en lite bana som gick jätte bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0