London resan

Hejsan!
nu tänkte jag berätta lite om min london resa med konfan..
-
Dag 1:
Gick upp tidigt och åkte t bussen. alla kameror va pajj förutom system kamerorna,, men dom ville jag inte ta med ;)
åkte buss t båten
åkte båt till fastlandet
åkte buss t arlanda
åkte flyg till england
åkte buss till hemmet

(huset såg ut som mini hogwoards*stav*)

-
När vi var framme där vi skulle sova fick vi kvällsfika och sen gå in och sova. Det var jätte mkt spindlar och "svarta" nyckelpigor och vi var SÅÅÅ rädda.. Jag började nästan gråta(A)
jag vågade inte sova med täcke eller kudde för jag trodde de skulle va kryp där.. så jag sov i schorts, jacka och örngott..
-
Dag 2:
Vi gick upp och åt frulle kl 8. Vi fick kolla in trädgården och den va grym!
de va en hinderbana, gungor, fotbollsplan, jätta chack, pingis osvosv.. NICE! allt förändrades då.. vi fick typ en ny inställning till hela resan, de va ju inte så hemskt ändå.
-
efter lunchen som bestod utav baguett gick vi till en liten by som hade marknad och jag köpte 2 tröjor.
-
på kvällen gjorde vi inget speciellt.
-
Dag 3:
Vi gick upp samma tid som dagen innan. vi åkte till london med tåg och tunnelbana.
Vi fick schoppa på ett ställe som heter "Primark" och de va SJUKT billigt där! så jag fick med mig endel hem ;)
Jag och Julia kom 30 min sent från affären så dom hade lite damp på oss... men vi kunde ju inte direkt spola tillbaka tiden och göra så vi skulle komma i tid? HAHA..?
-
Sen gick vi iaf till "london eye" och "BigBen" och kollade på de. men vi  åkte inte london eye.
-
Senare åt vi mat på ett ställe och jag och några till gick till ett litet "stånd" och schoppade LITE..
då köpte jag presenter till mamma, pappa o lillebror o en NewYork keps till mig!
-
sen drog vi hem.
-
Dag 4:
Vi gick upp kl 4, åkte buss till flyget (jag sov hela biten)
Vi va på flygplatsen ett tag och sen åkte vi till SVERIGE!!!!!!! (sov hela flygresan)
Vi åkte från arlanda till naturhistoriska riks museumet och kollade på massa grejs och såg film.
Vi åkte till båten o väntade på den i 2 timmar.. men de gick snabbt när man snackar med vännerna :)
På båten snackade jag med massa vänner och hade mysigt, i slutet somnade jag..
sen åkte vi bussen hem. (sov hela biten)
när jag kom till HEMSE(!!!!!!!!!) så hämtade mamma mig även om jag bara behöver gå 500 m.. så visade jag henne vad jag köpt osv osv..
sen sov jag!

Kommentarer
Postat av: linah

sv; tack så mycket fina duuu <3

åh vill också åka diit :|

2012-04-13 @ 15:26:30
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/
Postat av: isabelle

man kan inte gå in i big ben! haha :D

Btw, jag snor en av dina bilder som du la upp från bussen ;)

2012-04-13 @ 15:35:03
URL: http://iisabelleeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0