IDIOT!

hejsan!
BAD update from me!(Karro) men som ni kanske vet så va jag o spelade musik typ.. gick ganska dåligt eftersom jag ännu e lite hes,, men skit samma.. dom gamla hör ändå inte så bra o dom små fattar inte ;)
-
Kom iaf till stallet 17.35 typ o då tog jag in min ponny o borstade min lilla skitgris så hon blev någorlunda ren ;)
sadlade o allt dedär ni vet..
-
började att skritta i stormen, men då började de de regna, jag vände mig om o såg en blixt (inbillade mig) så jag kilade in igen och ringde pappa o frågade om vi kunde åka t ridhuset.. men han skulle jobba o sen kom jag på att de är ju inte så troligt att de åskar när de e snöblandat regn.. (IDIOT)
så de va bah på med ländtäcket, huvan och min säkerhetsväst (hade inget utav de innan. huvan fick hon för hon blev så het av vinden, ländtäcket för att de va snöblandat regn o västen kom på för att jag glömde den helt enkelt!)
-
Skrittade några minuter på böjda och raka spår och av någon anledning vill hon ännu inte ställa klokt till vänster :S
får snacka med otto imorgon o se om han vet varför.. annars kommer tandis på tisdag så jag kan rida med BETT IGEN!!! typ gråter av bara tanken!!! :D
-
travade iaf o allt flöt på.. samma i galoppen o bblabalalbalbalbalbla!!!
-
sparkades hon?
- JAAA!!!
fast jag va ju sj så de va lugnt! e ju bara jobbigt och obehagligt när någon annan är där som kan bli träfad!
-
iaf när jag kom in så fixade jag henne, boxen och mate.
putsade alla grejer och GUUD VAD KALLT DE VA!
seriöst.. i slutet skakade mina fingrar.. men vad gör man inte för sin utrustning? ;) hade ju inte smort grejerna denna vecka :S
och ja.. jag har varmt vatten..
-
iaf så ska jag sova nu..
pusshej ! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: okej :)

2012-04-01 @ 22:24:39
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0