ååh vad jag blir sur/orolig!

red i 2 timmar idag för att hon sparkades så mkt osv osv..
jag red på åkern och de funkade inte, så jag gick t stallet o hämtade västen ifall hon skulle lyckas sparka av mig, sen red jag i en hage bakom huset.. men nepp.. skulle inte gå där heller. varje gång jag la på skänkeln eller styrde åt ett håll hon inte ville så hoppade hon upp i luften o sparkade..
Jag bad marina kolla om hon va hallt, men de va hon inte, o hon verkar inte ha ont i ryggen heller.. så vet inte riktigt vad hon håller på med.. kanske bara börjar bli brunstig?
jag rider tills de känns bra och de känndes verkligen INTE bra.. så började nästan gråta.. men red iaf vidare.. när jag tycker de funkade okej bra så travade/skrittade jag av henne sen blev hon duschad på benen och under magen eftersom hon va så geggig o sen va de sängdags för henne!

Fick sportlov idag och imorrn fyller jag 15 år! NICE!
jajaah.. hoppas hon går bättre imorrn.. ska smörja allt imorrn o massa med grejer är i tvätten nu!
imorrn kommer nog tävlingsoutfiten upp oxå:D Ny header kommer när tävlingsbilder är tagna! puss :*
jag just nu typ..

Kommentarer
Postat av: FeliciaE

Hej karro, det vet jag men ändån

2012-02-24 @ 22:16:18
URL: http://feliciae.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Okej, varför byta? :)

Jag tränar för Gerd Jansson!

2012-02-24 @ 23:07:03
URL: http://pliden.blogg.se/
Postat av: Annie

Har glömmt att säga GRATTIS ! :* i efterskott ;)

2012-02-27 @ 09:38:09
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0