CM hoppningen. 80+90 text & bilder!

tjenah!
har vart på CM hoppning idag! hoppade 80 o 90 och de gick väl bra!
Jag o Lee gick upp kl 07.15 och pappa kom en timme senare.. hästarna va inte ute så de va inte så mkt o göra!
iaf så va vi framme kl 09.00 och lastade av o ur allt, började rida fram lite o sånt..
de va så halt så jag red på dressyrbanan istället o de va fett mkt snö så hon tappade skydden så jag tog av dom!
blev lite galoppombyten o de gick super när hon ändå lyfte så mkt på fötterna i snön :D

När jag skulle ta upp skydden igen så ramlade jag av...  brukar böja mig ner o ta upp dom o sen kravla mig upp igen. men då gick hon iväg så jag ramlade av o hamnade typ under henne!! HHAAHHA så jävla TYPISKT karro!
sen hoppade jag fram och de kändes bra!
80cm
Gick super! rev inte elr något! hon tvekade lite på sista hindret men tryckte till lite med skänklarna och vipps så va vi felfria ;)
90cm
Redn 1,2,3,4,5,6 sen glömde jag vart jag skulle;) red mot rätt hinder men trodde de va fel så jag stannade o frågade^^. då va de rätt o sen red jag till  8an o rev(sista hindret) :(
Men de spelar ingen roll:) Hon va duktig ändå juh :D
framhoppningen:

80cm:

mellan 2a starten
(om nån undrar så har jag gjort ländtäcket sj^^. och jag vet... de e inte de snyggaste... men hade röd/marin outfit så NEJTACK till de svart/silver/reflexiga! och täcket sitter lite långt fram där.. men vad tycker ni?;) va typ 1 år sen som jag gjorde de nästan :O)
90cm:

suddig :'''(
annars kunde den vart asmega bra!!
Film kommer nästa vecka :D
puss :*


Kommentarer
Postat av: Annie

Såg ut som att det gick bättre i 90 ;) asså på sprången ;) <3

2012-02-18 @ 15:59:20
URL: http://karroannie.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

fina bilder :)

2012-02-18 @ 16:15:42
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0