Hoppträning

Varså trött igår så jag orkade inte blogga ;)
Han var iallafall aass taggad ;) Efter att vi hade skrittat och travat fram galopperade vi fram tillsammans och gjorde galopp halt galopp o.s.v och då blev han ännu mer taggad och gick nog mer uppåt än famåt-.-
Vi hoppade fram på lite hinder och sen hoppade vi en bana på 80-90 tror jag ;)
Gick lite hackigt för han var så taggad och tog förhållningarna för bra ;)
Och när han var så taggad blev jag lite för snabb och väntade inte på hindrerna.
 
Sen red vi samma bana fast åt andra hållet.
Då hoppade vi 90-1m.
Fick jätte bra flyt och allt stämde ! :D
Han var super fin ♥

Vi hoppade också en liten omhoppning ;)
Red först ett varv lite högre och svängde inte så snäft sen sänkte dom till typ 90 och då fick vi gåra "riktiga" omh svängar ;)
Längtar till helgen :D

Idag red jag ut red i ca 1h tror jag ;) Han var jätte fin och lyssnade skit bra !
Föresten har mamma bäställt en hopp sadel till mig :D Kommer kanske kanske på fredag :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jätte fin häst:)

2012-02-09 @ 13:15:58
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Lowa

Såå gullig ponny:)

jag har tagit en paous med hästar

för att vi har haft häst hela livet men när man ser eran blogg vill man börja rida igen!

vilken färg på häst tycker ni är finast?

och varför?

ni får ha de bra:)

//Kram

2012-02-09 @ 15:21:41
URL: http://girltimee.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: ja den är verkligen fin, vad är det för ras?

kram

2012-02-09 @ 15:58:03
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0