Månritt

Eftersom jag har haft ont i ryggen skippade jag träningen och red hemmai månskenet istället :)
Men det var inte så lyckat...
Han ville inte ställa till vänster och när jag började jobba i skritt stegrade han sig -.-
Fundera på att åka till en equiterraput (?) och kolla igenom honom. Eftersom han verkligen inte vill ställa till vänster. Det går bra efter ett tag men i början har han inte rolig!
Jobbade med ställningen och övergångar och när jag kännde att det funkade i båda varven och i alla gångarter skrittade jag av honom.

I morgon är det hoppträning :D och på söndag är det hopp tävling :D :D
Ska tävla LD LC eftersom det är första tävlingen och framridnings möjligheterna är inte så bra;)
Är iallafall sjukt taggad :D

Min och Bims första LB tillsammans ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

oki men vad tror du ungefär pris? :)

2012-02-06 @ 21:18:46
URL: http://hannasmurfis.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

då kommer jag på lördag :D

2012-02-06 @ 21:49:31
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0