troligtvis sista svaren i "bloggbråket"

Anonym om ännu mer svar..:
ja jag menar linnea :)
och vet du vad karro..jag tycker du ska strunta i det här nu för du känner din häst bättre än någon annan och om hon inte skulle gilla att du tar i henne gissar jag på att hon skulle säga till, hon verkar vara en dam med lite humör och som kan säga sitt ;)
SVAR: NU sitter de en as glad liten tjej bakom datorskärmen som heter Karro :D TACK!♥

Linnea om ännu mer svar..:
Haha, min första kommentar bestod av sanningen, den var tydligen patetisk, vad är problemet lixom? 

Jag skriver väl kommentarer som jag vill, dessutom var den inte ens riktad direkt mot dig utan mer i helhet mot alla omogna skitungar som slösar energi på att klaga på Karro! Inte mitt problem att du verkar ta åt dig! :P

Och lite ironi gör bara livet lite roligare!
Btw skulle va mest roligt om du kunde berätta vem du är eftersom du tydligen rör dig ute på tävlingar som jag befinner mig på? ;o 
Hahah puss hejj
SVAR: skulle faktiskt vilja veta de med ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0